Prosimo Vas, da vse okvare računalnikov, projektorjev, težave z omrežjem, težave s tiskalniki in ostalo opremo javite takoj na naslednji elektronski naslov:

prijava-okvar@tretja.si

Težave odpravljamo le, če je bila podana zahteva na naveden elektronski naslov.


 

Nekaj nasvetov za boljšo izkušnjo pri uporabi IKT:

 

Monitor, projektor, zvok, USB, tipkovnica in miška:

če omenjene naprave sploh ne delujejo, prvič preverite kable (ali so naprave priključene);

če ni slike na projektorju oz. je na projektorju le modra ali zelena barva: pritisnete Windows tipko in P na tipkovnici in nato: Podvoji (priloženi sliki: tipke in podvoji);

če ni zvoka in Windowsi zahtevajo geslo za predvajanje zvoka, sta možna dva vzroka: nimate priklopljenih zvočnikov v računalnik ali nimate zvočnikov priklopljenih na napajanje; zeleno označen vtikač za zvočnik vtaknete v zeleno vtičnico.

– težave z USB ključki: Pri uporabi USB ključkov pazite, da jih pravilno odstranite: desno spodaj puščica navzgor – varno odstrani – izvrzi:  priloga1 in priloga2. V kolikor ključke le potegnete iz računalnika, se vam lahko zgodi, da ga naslednjič računalnik ne prepozna. V kolikor ne deluje USB priklop na računalniku v določeni učilnici, si datoteke naložite v zbornici v svojo omrežno mapo, ki je dostopna v Vašem profilu v vseh učilnicah na šoli.

 

Shranjevanje dokumentov in avtorske pravice:

za shranjevanje uporabite vašo osebno omrežno mapo z vašim imenom  (npr. Z:\imep primer); omrežno mapo vidite v Raziskovalcu na vseh računalnikih na šoli; datotek tako ni potrebno prenašati z USB ključki; te mape arhiviramo za dobo 2 mesecev;

– za shranjevanje dokumentov ne uporabljajte mape Dokumenti, Namizje, Slike, Videoposnetki na računalnikih; teh map ne arhiviramo in bodo ob posodobitvi strežnikov izbrisane;

– v osebne mape ni dovoljeno nalagati filmov in ostalih datotek za katere nimamo avtorskih pravic za predvajanje ali uporabo (148. člen Kazenskega zakonika RS); prav tako tudi ni dovoljeno nameščanje programov;

 

Odjava iz računalnikov:

– po končani uri se izpišete – odjavite iz računalnika (priloga – Kako se izpišem?);

– v kolikor ostanete prijavljeni v eni učilnici in se nato prijavite v drugi učilnici, imate lahko težave; računalniki se zaradi tega po končanem pouku ne izklopijo avtomatično in delujejo lahko bistveno počasneje.